Näiteks tooli lubavus on istumine. Hea tool on disainitud moel, mis lausa kutsub sinna oma tagumikku räntsatama. Aga tooli lubavus on ka näiteks lillepottide või raamatute hoidmine, karmimate kasutajate puhul ka näiteks relvana kasutamine. Mõte on selles, et ühe või teise eseme kasutusvõimalused ei ole üheselt määratud, kasutajatel on palju ruumi loomingulisuseks – ent samas mingid piirangud siiski on. Näiteks on tooli keeruline kasutada jalgpallina isegi siis, kui seda väga tahta.
Samamoodi on omad lubavused ka Instagramil ja Tumblril. Instagrami-kasutajaid suunatakse etteantud filtreid kasutama, seksuaalselt paljastavad pildid võetakse maha, kasutajaid julgustatakse oma sotsiaalmeedia kontosid omavahel ühendama (mistõttu väheneb anonüümsus) – mistap pole ka ime, et Instagramist on saanud «kodanlikum», viisakam ja konformistlikum meediaplatvorm kui Tumblr, kus kasutajad on anonüümsed, teiste pilte võib ühe klõpsuga oma saidil uuesti postitada ja tsensuuri ei ole.
Tiidenbergi uuritud vastukultuurilised kogukonnad – oma «tavalistest» kehadest seksikaid selfisid postitavad blogijad – tegutsevad pigem just Tumblri-laadsetel platvormidel.
Tiidenbergi uurimuse suurim väärtus on see, kuidas ta raamistab tavaliselt eneseimetluse ja pealiskaudsuse märgiks peetud selfide tegemise ümber kui minaloome. Ta näitab, kuidas selfikultuur võimaldab inimestel õppida nägema oma kehasid kui iseeneses väärtuslikku ja mitte vaid kui ebaõnnestunud tõmmist mõne alatoitunud modelli kehast.
Samas on selge, et selline vastukultuuriline tegevus on vaid väike osa visuaalses sotsiaalmeedias toimuvast ja põhiline aur läheb siiski Instagrami oma «ideaalsest elust» retušeeritud klõpsude laadimisele. Kasutajate kogemustele keskendumine võimaldab Tiidenbergil näidata, kui leidlikud ja mitmekülgsed sotsiaalmeediasõltlased tegelikult on – kuidas tooli on võimalik kasutada veel mitmeks asjaks peale istumise – aga kui mõelda korraks, mis laadi pildid keskmise Instagrami kasutaja uudisvoogu satuvad, siis tekib kahtlus, et Tiidenberg keskendub ülemäära marginaalsetele, normi eiravatele näidetele, samas kui suurem osa visuaalsest sotsiaalmeediast just nimelt võimendab ja kinnistab arusaama, et meie kõigi elud, kehad ja kohad peavad olema ideaalsed.