Kaat Beelsi debüütfilm on «Hotell Swooni» (2011) – draama kuuest inimesest, kelle elu luksushotellis ristub.
«Flandria fookus». Tulekul:
«Fassaadid», rež-d Kaat Beels ja Nathalie Basteyns
Elutark perekonnadraama, mis süüvib abielu psühholoogilistesse keerdkäikudesse. Genti festivalil jooksis publik sellele tormi. 30. novembril
«Koorem», rež Giller Coulier
Kolm kalamehest venda üritavad päästa perekonna põlist kalapüügiäri, mis allamäge veereb. Karmide meeste karm maailm, kus tavadest hoitakse visalt kinni ja tundeid on kombeks alla suruda. 27. ja 28. novembril ja 1. detsembril
«Lõpetamata minevik», rež Nathalie Teirlinck
Ebatavalise vaatenurgaga film, milles ema põgeneb vastutuse eest kasvatada oma kuueaastast last. Lugu naisest, kes ei vasta ühiskonna ootustele ja eirab soo määratud sotsiaalset rolli. Peen psühholoogiline portree. Ensori auhind ehk Flandria Oscar aasta parima debüüdi eest. 26. novembril
«Öine Brüssel», rež Marc Didden
Flaami moodsa filmikunsti tõeline verstapost. Närviline antikangelane uitab sihitult multikultuurse Brüsseli – linna, mida ta ei armasta – tänavail ja elab välja oma seletamatut ängi, mis omandab ikka ja jälle destruktiivse iseloomu. 23. ja 26. novembril
«Pöörane armastus», rež Dominique Deruddere
Lugu mehest, kes üritab oma elu kolmel võtmehetkel – 12-, 19- ja 33-aastaselt – ületada lõhet unistuste ja tegelikkuse vahel. Charles Bukowski loomingu tõenäoliselt parim ekraniseering. Pöörane armastus, pöörane film! 24. ja 25. novembril ning 2. detsembril
«Segaduses», rež Fien Troch
Intensiivne, korralikult läbi raputav film tänapäeva teismeliste ilustamata maailmast ja kahe põlvkonna «valeühendusest». Paari viimase aasta kõige tähelepanuväärsemaid Flandriast pärit filme, mis võitis äsja koguni kuus Ensori auhinda ehk Flandria Oscarit. 3. detsembril