«Arvatakse, et kuna meil on nii palju infot inimeste vaatamisharjumuste kohta, on imelihtne ennustada, millist sisu järgmisena toota. Umbes nii, et tegevus peaks toimuma Lõuna-Prantsusmaal Ameerika näitlejatega, seal peaks olema romantiline liin, aga ka pilvelõhkujad, sest selliseid asju inimesed vaatavad,» seletas Slöetjes. Nii lihtne see siiski ei ole, stsenaariume kirjutavad ikkagi inimesed, mitte algoritmid.
Art-house’i filmide voogedastusteenuse MUBI looja ja juht Efe Çakarel rääkis, et nende elu on hõlpsam. Eestiski kättesaadava MUBI videoteeki kuulub korraga vaid 30 filmi. Iga päev tuleb üks juurde ning üks kaob ära. Neid filme, mis on enamasti vanemad väärtfilmid (praegu on MUBI vahendusel võimalik vaadata näiteks filmi «Cherbourgi vihmavarjud», Prantsusmaa, 1964), ning nende riikide filme, mis kuigi hõlpsasti laiatarbelevisse ei jõua (Mehhiko, Sudaan, Colombia, Liibanon jt), valivad filmieksperdid.
Kanalid, mis toetuvad sisu valikul vaid vaatajate eelistuste analüüsile, kipuvad langema lõksu, nentis Euroopa ringhäälingute liidu (EBU) avalike suhete juht Guillaume Klossa. EBU ühendab 73 tele- ja raadioorganisatsiooni 68 riigist. «Me kulutame igal aastal 17 miljardit eurot sisuloomele ning seega tagab just meie liikmete toodang Euroopa kultuurilise mitmekesisuse. Seda sisu võite näha ka YouTube’is, Netflixis, Facebookis, igal pool,» ütles Klossa. EBU liikmete kulutused originaalsisu loomisele ühe aasta jooksul ületavad kolmekordselt seda, mida Netflix ja Amazon koos terves maailmas samale asjale investeerivad, märkis vestluse moderaator, ajakirja Wired UK toimetaja David Rowan.