Aga Harjanne töö tulemusena on valminud koos püsiv ja tempokas lavastus, kus ette nähtud hetkedel pääsevad mõjule ette nähtud laulud («I Dreamed A Dream», «Bring Him Home», «One Day More», «Master of the House» ja «On My Own» jt), tekitades publikus ette nähtud emotsioonid.
«Hüljatud» on nagu Vapiano – kindla peale minev maitsev taldrikutäis kvaliteetsest toorainest värsket pastat, mida pole ära rikutud. Väga hea, et Eestis on võimalik süüa Vapiano kiirrestoranis, sama hea on, et Eesti teatrite mängukavast leiab heal tasemel tehtud muusikali. Vaidlus, kas just Vanemuine peab seda vagu kündma, on ammu vaieldud ja kellele kurvastuseks, kellele rõõmustamiseks on Tartu teater selle võitnud.
Muusikalisõbrad võivad südamerahus osta kalli pileti (Nordeas kuni 44,50 eurot) ja teada, et nende meel saab igati korralikult lahutatud.
Victor Hugo 1860. aastal kirjutatud romaanil «Hüljatud» põhinev muusikal pole muidugi «Mamma mia!», seega südamest naerda Vanemuises ei saa (kui, siis kõrtsipidajatest abielupaari Thénardier’i lavale ilmumise ajal, aga eks seegi ole groteskne peeglpilt). Muusikali «Hüljatud» peategelane on endine kurjategija Jean Valjean, kes rikub pärast sunnitöölt vabanemist seadust, ja saab mõjukaks ja rikkaks meheks. Ent oma vabadust ei saa mees nautida, sest teda jälitab aastakümneid halastamatu politseinik Javert.
Vanemuise lavastuses jääb Jean Valjeani saatusetraagika raamatu ja filmiversiooniga võrreldes nõrgaks. Siin võib põhjus olla esietendusel Veljeani mänginud Mikk Saare väheses kogemuses näitlejana, mis omakorda ei võimaldanud tal panna oma tegelasse vajalikku jõudu. Nii jääb Valjeani-Javerti vastasseis raamiks jutustusele, kuid hinge poeb lugu prostituudiks sunnitud üksikema Fantine’i ja tema väikese tütre Cosette’i saatuse tõttu.