Anatoli Arhangelski Stanley vajab veel viimistlemist, kuid selles on potentsiaali mitmekülgseks ja rikkaks karakteriks, kes sobiks ehk pareminigi Shkatula Blanche’i «vastasmängijaks». Arhangelski Stanleys on midagi pantrist, temas on rohkem, kui pealtnäha paistab. Tema ägedushood ei ole üksnes riivatud ego, vaid neis vilksatab varjatud soov sellesama ilu järele, mis valitseb Shkatula Blanche’i, aga ta ei soovi seda tunda, ta põlgab oma igatsust.
Kuna Luana Georgi Blanche on asjalikum naine, on Stanley-Blanche’i konflikt selles koosluses lihtsakoeline võimuvõitlus, milles habras naine muidugi kaotab. Kui Arhangelski Stanley Blanche’i vägistab, siis on see ülima põlguse akt: saad aru, sa igavene lipakas, et oled üksnes auk, millesse «kotte» tühjendada, ei midagi rohkemat!
Selline üritab tema sõpra Mitchi püünistesse püüda! Ja Georgi Blanche saab sellest suurepäraselt aru. Tal ei ole enam lootust millelegi paremale kui hullumaja/haigla turvalised seinad ja kindel lobi. Arhangelski Stanleys on ägedusest hoolimata liigutavat õrnust Stella vastu – pole ime, et Navasardyani Stella mehest kümne küünega kinni hoiab.
Esietenduste täismajad annavad lootust, et ballett jääb repertuaari veel kauaks ja artistidel on aega oma rolle viimistelda, lisada värve ja tundeid mitte ainult suurtesse momentidesse, vaid ka väikestesse hetkedesse – et näidata: iha ei ole üksnes iharus, vaid ka püünis parema elu peale saamiseks.
Koreograaf Annabelle Lopez Ochoa
Esimest korda rollides: Luana Georg (Blanche), Marta Navasardyan (Stella), Anatoli Arhangelski (Stanley).
Rahvusooperis Estonia 24. novembril