Olgem ausad, «Ärapanija» elluäratamine oli tegelikult hädalahendus, et täita tühimikku. Olen nõus, et eelreklaamina käiku lastud paroodia Village People’i igihaljast diskohitist oli kuritegelik. Esiteks äratati üles tuntud kõrvuskumiseja ja teiseks lükati ootused pisut liigagi üles. Tõsi, seda tegi ka saate algul kõlanud Peeter Oja eneseirooniline patukahetsus Onu Bella viinavõtuviisil.
Kuid sealt edasi kütsid saatejuhid lihtsalt oma tuntud headuses. Puudub ju ligi tosin hooaega eetris olnud ja sealt loomulikul teel lahkunud formaadil ootamatus. Samas leidus ärapanemiste hulgas nii peenema kui jämedama huumorisoolikaga vaatajatele parajaid palu. Pettuma ei pidanud, pühakuid polnud, nagu paraku ka seda mida-kuradit-see-oli-momenti, mis tekkis, kui silmini täis Henrik Kalmet ajas paari aasta eest Kinoteatri saates keelt kõrva päris Kaja Kallasele.
Laulunumbrid jäid kokkuvõttes saate parimaks ehk ootamatuimaks osaks, millest võiks arendada järgmiseks aastavahetuseks välja eraldi satiirilise muusikasaate. Kuigi see tähendaks omaaegse «Erisaate» osalist elustamist, millegi lollikindla taaskasutust. Sama häda ehk liigne lollikindlus kummitas ka «Eesti mängu» kui formaati.
Küll aga pakkus värskust ning ootamatust Tõnis Niinemetsa menukalt ringreisinud püstijalakava salvestus. Iseenesest on säärane hoogne naljaviskamine pärit Ameerika kultuuriruumist ja meie näitlejale roll. Kuid kui ta meenutab seejuures mu vanaemale igast otsast Ervin Abelit tema parimas tähenduses, näen ma siin pika leivaviiluga sillutatud teed põlvkondade südamesse. Peamine, et tema tekstikirjutajad oleksid alati tasemel. Aitab meile ühest Henrik Normanist küll.