Eestlased pühendasid vana aasta viimasel päeval kogu telerivaatamise ajast 35,3 protsenti ETV vaatamisele ning kõigi Eesti elanike hulgas oli see osakaal 25,5. ETV kanalit vaatas 31. detsembril reaalajas päeva jooksul vähemalt 15 minuti jooksul kokku 483 000 inimest. Tipphetkel oli korraga vaatamas üle 220 000 inimese.
Aastavahetusel vaadati ETVd ja Kanal 2 (1)
Tänavu 31. detsembril vaatas ETVd vähemalt 5 minutit 537 000 inimest, mida on sama palju kui 2014. aasta vana-aastaõhtul ja vähem kui näiteks 2016. ja 2012. aastal (vastavalt 547 000 ja 573 000 inimest).
Aasta viimase õhtu vaadatuimad olid «Sajaga juubeliaastasse» ülekanne kell 23.50, mida jälgis keskmiselt 214 000 vaatajat, ning Eesti Vabariigi Presidendi uusaastatervitus, millel oli keskmiselt 213 000 vaatajat. «Eesti mängu» erisaated kogusid keskmiselt 187 000 ning «Ärapanija» saated 182 000 vaatajat saate kohta.
Kanal 2 saadet «Aastavahetus Kanal 2ga» jälgis keskmiselt 86 000 inimest, pika saate peale kogunes vaatajaid kokku koguni 233 000. Kanal 2 oli 31. detsembri kokkuvõttes ETV järel vaatamisaja osakaalult teisel kohal.
Üle kuue tunni kestnud «Aastavahetus Kanal 2ga» oli Kanal 2 ajaloo üks pikemaid saateid. 31. detsembri edetabelis tõusevad kõrgemale lühikesed erisaated, kuid sellest hoolimata valis Kanal 2 teise tee ning oli tulemusega väga rahul.
Kuna ETV pole reklaamiturul erakanalite konkurent, tuleb võrrelda eelkõige Kanal 2 ja TV3. Erakanalitele kõige olulisemas, 18–49-aastaste inimeste sihtrühmas vaadati «Aastavahetust Kanal 2ga» ligi kaks korda rohkem kui TV3 «Kolmega uude aastasse».
1. jaanuaril oli Kanal 2 18–49-aastaste sihtrühmas 12,4-protsendise osakaaluga vaadatuim telekanal. Mõlemad erakanalid edestasid ETVd, mille osakaal oli vaid 8,5 protsenti.
ETV osakaal Eesti elanike televaatamise ajast oli 1. jaanuaril 15,4 protsenti. 1. jaanuari vaadatuim saade ETV kanalil oli Vahur Kersna dokumentaal «Urmas Ott. One man show». Reaalajas jälgis seda keskmiselt 176 000 televaatajat ning maksimaalne vaatajate arv ühes minutis oli 193 000.
Info allikaks on Kantar Emor ning sihtrühm on 4-aastased ja vanemad Eesti elanikud.