Reklaam ärgu rikkugu raamatut

Sigrid Kõiv
, Arteri juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
A. J. Finni raamat «Naine aknal».
A. J. Finni raamat «Naine aknal». Foto: Raamat

See olevat alanud «Harry Potteriga». Mäletatavasti saatis iga Potteri-raamatu ilmumist kõva turunduskisa. Kirjaoskajad lapsed ja nende vanemad kõikjal maailmas kogunesid raamatupoodide uste taha ööbima, et esimesena trükisooja «Potterit» haarata. Raamat tõlgiti enne ilmumist ja paisati müüki üle ilma korraga või enam-vähem korraga. Menuk sai sellest tõesti.

Suure turundukampaanianiga letile paisatud A. J. Finni (kodanikunimega Daniel Mallory) «Naine aknal», kelle aasta alguses (!) ilmunud raamatut juba tõlgitakse 38 keelde ja filmiõigusedki müüdi enne raamatu lõplikku valmimist reklaamitakse kui «ülemaailmset menuraamatut». Kas raamat on tõesti enneolemault hea? Sellest saate aimu Sigrid Kõivu arvustusest. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles