Kristel Kuslapuu.

FOTO: Aleksander Kelpman

  • Eestit maailma moetippude seas esindav disainer lõhub ühiskonna stereotüüpe.
  • Eestlased võiksid aeglasemalt tarbida ning kanda rohkem kodumaist moodi.

Kristel Kuslapuu on olnud püsivalt Eesti moe enfant terrible’ks juba kümme aastat. Neist kahel viimasel on teda märgatud ka välismaal.

Eelmisel sügisel esines noor naine edukalt New Yorgi moenädalal. Mõni nädal tagasi jõudis tema nimi ka väga prestiižikasse moetööstusharu nimekirja «Ones To Watch», kuhu valib tulevikulootusi moemaailma koorekiht. Sellest tõukuvalt esitleb Kuslapuu 18. veebruaril ka oma uusimat kollektsiooni, seekord Londoni moenädala raames.

Tema moeloomingule võiks panna külge silte «neo(-on)punk» ja «sentimentaalne reiv». Eesti moes valitseva minimalismi ja utreeritud naiselikkuse taustal on tema Instagrami-sõbralikud, humoorikad, sotsiaalselt tundlikud ja metsikud kudumid kui sõõm värsket õhku. Kuslapuu rääkis moekriitik Anne Vetikuga oma lähiaja eesmärkidest, suhtest moega ning ka inspiratsioonist.