Viimases pöördes aga püütakse vaataja taas viia pidulikku seisundisse, valmistades ette finaaliks. Kristjan Jaak Peterson sammub mööda kirikust, kus lauldakse «Kristus on sinu kõrval, Kristus on sinu ees, Kristus on sinu peal» (Vox Clamantis esitab Arvo Pärdi «The Deer’s Cry», Püha Patricku palvet, dirigent Jaan Eik Tulve), ta astub pühakojast mööda, et jõuda sõnadeni, mis asunevad eestlastele meieisapalvet – kas siis selle maa keel….
Ene-Liis Semperi käekirja lavastuskunstnikuna on iseloomustanud viimase kui detailini läbi mõeldud sümbolite kasutamine. Nii pole ka 24. veebruari kontserdil midagi juhuslikku. Aga mis on need sümbolid, mida Semper selle aasta tähtsamas lavastuses kasutab?
Sinimustvalget lippu näeme lavastuses korra (Rasmus Kaljujärve ja Jörgen Liigi rõivakomplektid on sinimustvalged, korraks joonistuvad kaamera lambist, öötaevast ja mikrofonist ka lipuvärvid ning ka vapustatud Rea Lestale pakutakse sinist, musta ja valget šokolaadi, ta valib valge, süütuse), aga loomulikult ei puudu pidulaualt kiluvõileib, morss, väike pitsike valget (hansa), tikitud seinavaibad, minevikule mõeldes süüdatud küünal, ootamatult tulnud ja siis sama ootamatult lahkunud kaaslane (koer), palkseinad, bussipeatus ja kodust kaasa võetud fooliumisse keeratud võileib (musta leiva ja vorstiga), kirik, laulud ja luuleread, mida kõik teavad peast, lõkketuli, Lätist pärit õlu, sirges rivis sammuv sõjavägi, küünlad haudadel, rituaalid (hõbedaveega näo pesemine), puulaega kultuurimaja, helkurid, selfipulk, presidendi vastuvõttu vahendav telekas…