Praegu saab peoinfo internetist kätte, kuid 1990ndatel liikus teave alguses suusõnaliselt. Mäletan ühte legendaarset üritust 1992. aastal Kodulinna Majas, kus toimusid ÖÄKi ja Hypnosauruse esimesed kontserdid. See pidi algselt toimuma kunstiakadeemias, kuid päev enne üritust muudeti asukohta. Saal oli kõigest hoolimata publikut täis. Inimestel oli tol ajal põhjust infot rohkem levitada kui tänapäeval. Peod toimusid harvem, nii paari kuu tagant, seega oli igal üritusel ka suurem uudisväärtus.
Põrandaalustel üritustel mingit pikka reklaamiperioodi ei olnud. Pigem pandi üks-kaks plakatit õigesse kohta üles. Päris esimeste pidudega veel flaiereid ei kaasnenud, see tekkis 1993. aastal. Pidudelt käis läbi sada, maksimaalselt kakssada inimest. Sinna sattus väga erinevat seltskonda, ka selliseid, kes pigem mainstream-muusikat kuulasid või kippusid vägivallatsema. Noriti tüli isegi selle pärast, et mis muusika see selline on ja miks inimesed eraldi tantsivad. Selliseid peokultuuride erinevusel põhinevaid konflikte oli rohkem. Ei tea, kas neid tänapäeval üldse ongi, sest kõigil omad kohad, kus käia.
1990ndate keskel hakkasid peod juba tihedamini toimuma. 1994. aastal avatud klubis Piraat kõlas igal kolmapäeval alternatiivsem muusika. 1995. aastal avati Bel Air, kus toimusid peod juba kolm korda nädalas. Hollywood avati samal aastal, aga see oli algusest peale mainstream-publikule suunatud. Peokohti on sellest ajast pidevalt juurde tulnud.
1990ndatel oli metsikum aeg kui praegu, kuid võib-olla mitte nii metsik, kui seda tahetakse meenutada. Siis olid kõik võimalused avatud ning uus ühiskond alles lapsekingades. Tänapäeval on raskem millegi uuega pildile tulla, kuna klubimaastikul on palju eriilmelisi tegijaid, kellest eristumine on üsna keeruline. Võib-olla see ei olegi oluline. 1990ndate alguses oli tohutu pööre samaaegselt nii muusikas kui ka ühiskonnas, mis teineteist võimendasid.
1980ndate lõpus mäletan tunnet, et kõik on justkui tehtud ning enam midagi murrangulist ei juhtu ja just siis sai kõik alguse. Tollal esile kerkinud uued klubimuusika suunad nagu house, techno, drum'n'bass (esialgu breakbeat'i ja jungle'ina) on siiani täies elujõus ning lõppu ei paista kusagilt.