Mooduleid suudavad paremini realiseerida klassikaliselt koolitatud interpreedid (nt «Modul Ritual», arranžeering moodulist 23 saksofonikvartetile, trummidele, perkussioonile, klaverile ja Rhodesile) või bändid, kes on tuttavad improvisatsiooni võtetega, mis käsitlevad komponeeritud materjali varieerimist ja interpreteerimist (nt Ronin).
Lõpuks on siiski oluline muusikaline materjal. Vormi eri osad võivad varieeruda pikkuse või modulaarsete osade ümbertõstmise tõttu. Samas, vormi saab hõlpsasti jälgida kergesti äratuntava märguande abil: tavaliselt on selleks selge ja kõrge kellahelin, karje või mõni muu säärane heli.
Veel laiahaardelisemad on kontserdid ja muusikalised rituaalid, mis kestavad peaaegu 36 tundi, näiteks «Mu Blue». Sel juhul vahelduvad komponeeritud ja improvisatoorsed sektsioonid. Alguse poole jääb muusiku improvisatsioon tagasihoidlikumaks ja komponeeritud materjali või mooduli piiridesse. Seetõttu saab mooduleid vaadelda ka muusikaliste ehituskividena, millele live-ansambel elu sisse puhub.
-Mis on sinu igapäevased rituaalid, millest sa ei tahaks kunagi loobuda?
Ma vajan hommikuti mõnusat tassikest rohelist teed. Ülejäänu on üsna paindlik...
Muusika, pere, kambavaim, aikidoo, meditatsioon.
-Mille eest oled tänulik?
-Mida ei tohiks võtta iseenesestmõistetavalt?
Mitte midagi ei tohi võtta iseenesestmõistetavalt – kõik on ime, tihtilugu isegi imelik ime.
-Millele mõtlemine paneb sind iga kord naeratama?
Minu tütar istumas vannis, hoidmas dušisegistit kõrva ääres nagu telefoni ning samal ajal lausumas: «Hei, kullake, ma istun praegu lõvi suus».