Tänu sellele võime minna Selverisse ja pidada maha eduka näost näkku kohtumise klienditeenindaja Mare Tamme või Maria Petrovnaga, teadmata kübetki tema iseloomust, perekondlikust taustast, soovidest-hirmudest, psühholoogilisest seisundist jne – ja ega temagi pea teadma kübetki sellest, kas ülemus täna karjus mu peale tööl või kas mul on lapsed juba koolist ära toodud.
Mina tean, et tema kui klienditeenindaja ilmselt küsib mult kliendikaarti, annab teada ostusumma ja pakub tehingu lõpus tšekki; tema teab, et mina laon ostud kassaaparaadile, sooritan makse ja pakin hiljem ostud kotti. Ühiskondlik elu ei oleks ilma sellise tüübistamiseta mõeldav: kui me peaks iga uue inimesega hakkama põhjalikult tutvuma, tema eesmärke-taotlusi nullist tuvastama, saaksime elada parimal juhul Vilsandil, kus on kolm inimest ja seitse lammast. Paneme tähele: see tüübistamine, mis on keeruliste ühiskondade toimimiseks hädavajalik, on sisuliselt seesama mis stereotüpiseerimine, mida sotsiaalteadlased ja aktivistid põhjendatult kritiseerivad.
Vahe on lihtsalt selles, et kui näha Selveri kassas seisvas firmariietuses Maria Petrovnas müüjat, on tegemist ilmselt tõese ja suhtlust lihtsustava eeldusega; kui näha temas aga «emotsionaalset ja kapriisset naist» või «Putini-meelset ja kindlasti umbkeelset venelast», siis on eksimise võimalus palju suurem ja selle hind ühiskonnale (Mariast rääkimata) palju kõrgem.
Teine protsess on «seadustamine». Selle kaudu antakse ühiskondlikele institutsioonidele stabiilsus. Oleks ju närvesöövalt tüütu (ja ilmselt ka valuline ning vägivaldne), kui iga uus põlvkond mõtestaks algusest lõpuni ümber kõik ühiskondlikud kokkulepped, alustadest haridussüsteemist ning lõpetades liiklusreeglite ja peresuhetega.