Naersin enda üle, ärevus kohtumise pärast sees. Sest Roman oli juba selline, et ta ei jätnud kunagi ükskõikseks, ta võis olla väga lõbus, seltskondlik ja inspireeriv, samas võis tal olla vahel päris maniakaalne, pannes sind olukordadesse, kus sa pead rohkem mõtlema hakkama, mida vastata, kuidas end kehtestada, tema jaoks põnevaks teha, et ta lihtsalt sul näitlejana käest ei libiseks.
Ta pani proovile, nii tavasituatsioonides kui ka loomulikult võtteplatsil. Õpetas mind kui noort lavastajat väga palju – just seda, mida ja kuidas peaks näitlejale rääkima, milliseid juhiseid andma. Ja kuidas vahel ka lihtsalt vait olla, et näitleja saaks ise mõelda.
Vaidlesime Andresega (Andres Maimik, filmi kaasstsenarist ja -režissöör) sageli selle üle, et kas «Minu näoga onu» film on draama või komöödia. Nagu näha, mängis elu meid kõiki lõpuks üle. Või siis täpsemini surm. Kui saime enne esilinastust teada, et Roman on päriselt haige, võttis see ikka tõsiseks küll.
See muutis filmi vastuvõttu kohe kindlasti, nii nagu see mõeldud ei olnud. Filmis ta ju mängib meest, kes simuleerib, et on haige ja kohe suremas. Eks valematusestseeni filmides oli endalgi veidi kõhe tunne. Kuidas sa teed nalja nii tõsise teema üle ja kas see ongi üldse nali.
Olen väga tänulik, et ma sain Romaniga selle filmi teha, tema on selle filmi hing, suurepärane karakter Raivo, kelle järgi kindlasti «Minu näoga onu» eelkõige meelde jääb.