Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2018/10/09/11484165t1h16ce.jpg)
Kaarel Kurismaa käekiri on jahmatavalt terviklik. Kunstnikuna on ta multimediaalne ja nii-öelda kõikide pintslitega maalija. Teda on nimetatud eesti kineetilise kunsti isaks. Tahaks muidugi kohe küsida, kes oli ema, aga see selleks. Kurismaa kinees on sootuks totaalne.
Muidugi, see terviklikkus-täius on ju Kurismaa töö vili ega ole kuskilt taevast kukkunud. Nende modernistlike ja küllap ka postmodernistlike ulmadeni on jõutud enam-vähem kogu kaasaegse kunsti tööriistakasti kaudu, õppides ja viljeledes kõike, mida kaasaegne kunst on pakkunud ja millest on õppida.