Ja samas peab tõdema, et Ingmar oli misanstseenide kujundamises väga osav. Mõnikord ta ei seletanudki meile neid lahti. Ütles lihtsalt, et kõigepealt sa istud siin ja siis stseeni keskel tõused püsti ja lähed akna juurde, ilma selgituseta. Võib-olla ta ise ka ei teadnud. Aga see tähendas, et kui mänguks läks, pidin ma ise oma fantaasiat kasutama, et teada saada, miks mu tegelaskuju sedasi käitub. «Miks ma peaksin siin püsti tõusma? Jube veider…» Aga kohe, kui ma seda tegin, hakkas seesama veidrus minus kuidagi uutmoodi tööle ja näe, ma lähengi akna juurde. «Miks?» Nüüd ma pean selle läbi tunnetama. Ja juba ma loongi ise. Ja kõike seda, kuna ma tean, et ma olen lavastajaga, kes näeb ja kuulab mind tähelepanelikult ning kes usaldab mind. Kes laseb mul olla loominguline.
Hea lavastaja on keegi, kes teab, et ta on juht, aga kes teab ka seda, et ta ei saa juhtida üksi. Seevastu halb juht küll teab, et ta on juht, aga arvab, et ta suudabki üksinda juhtida. Olgu see ühtlasi väike torge Trumpi pihta – kuna ma lihtsalt pean. (Naerab.)
Kas teie filmograafias on ka mõni roll, mis ei saanud teie meelest piisavalt tähelepanu?
Ei, kindlasti mitte. Mõned filmid olid edukamad kui teised. Ja mõned head filmid ei olnud nii populaarsed kui mõned kehvemad. Ja ma tean, et on filme, mida ma tänini väga armastan, kuna nad ütlevad midagi elu ja inimhinge kohta, nagu näiteks «Väljarändajad» või «Stseenid ühest abielust». Kindlasti on ka filme, kus ma mõtlen, et appi, mis ma seal tegin. Aga ma olengi selline näitleja, kes kasutab alati ennast. On ka teist sorti näitlejaid – karakternäitlejad või Stanislavski meetodi rakendajad. Mina kasutan alati ainult omaenda nägu ja sisemaailma. Üks näitlemistehnika on sama hea kui teised. Seni kuni see on aus ja kuni publik midagi selles ära tunneb. Sageli publikuga kohtudes kuuleb seda pärast küsimuste voorus – inimesed ütlevad, et see puudutas, kõnetas neid.