/nginx/o/2019/05/03/12132017t1h7e59.jpg)
Viimasel ajal on mu muusikamaitsesse või -kuulamisharjumusse tekkinud väike nihe või katkestus, nagu ütleksid teoreetikud. Olen täheldanud, et suurem osa mu kuulatavast muusikast saabub Spotifyst kellegi isiku (Eule Chris) kontolt, kes võtab vaevaks koguda kokku kõik plaadid, mida parasjagu ilmunud muusikaajakirjas Wire on arvustatud.
Pakun, et julge kolmandik sellest või isegi rohkem on selline improvisatsiooniline segapuder: müra, jazz, avangard, dark, impro, igasugused free-eestäiendiga asjad. Ega need asjad mõisteliselt väga hästi määratletud polegi. Ja siis kuulad. Muusika käib, vahel see äratab tähelepanu ja võtab endaga kaasa, vahel mitte. Nii vilunud improžanri asjatundja ma veel ei ole, et suudaksin selle juures mängijate autorikäekirju ära tunda, ja kas see oleks üldse võimalik või vajalik? Kollektiivsusel ja anonüümsusel on selle kõige juures oma genealoogiliselt tähtis roll kanda.