Stiiliparoodia on kirjandusliku huumori kõrgeim klass, sest see käib üsna täpselt määratletud mängureeglite piires ega pea olema lugejale mitte üksnes tabav ja äratuntav, vaid ka koomiline.
Eesti kirjandusest mulle selliseid näiteid mastaapsema ettevõtmisena eriti palju ei meenu. August Kitzberg tuuseldas kogus «Tiibuse Mari ajalikud laulud» (1920) siurulasi, Uno Lahel oli niisuguseid tekste raamatus «Paroodi-koodi-oodiaid» (1969) ning Hando Runnel ehitas ametivendade stiiliparoodiatele oma luulekogu «Kiikajon ja kaalepuu» (1991). Elavas esituses on kirjanduslikke hommage'e, mida ta ise «omlettideks» nimetas, ette kandnud fs.
See kaugeltki mitte lõplik nimekiri on saanud nüüd väärika täienduse Toomas Kalli uue raamatuna, mis kannab pealkirja «Paunvere lõpp» ning alapealkirja «Kuidas eesti kirjanikud «Kevadet» kirjutaksid». Lutsust ja «Kevadest» – keda on parodeeritud niigi küll – huvitab teda hoopis rohkem oma kaasaegsete kirjanike parodeerimine. Neid on raamatus 26, Jaan Krossist ja Lennart Merist kuni Lauri Sommeri ja Mehis Heinsaareni.