Mis tagab filmile Cannes’is edu? Sotsiaalpoliitiline sõnum? Šokifaktor? Bong Joon-ho «Parasiit» («Gisaengchung») hõlmab endas mõlemat. Esimese Lõuna-Korea režissöörina Kuldse Palmioksaga pärjatud Bong Joon-ho värskeim linateos on segu mustast huumorist, maniakaalsusest ja meeleheitest. Tõeline žanrite ja emotsioonide virvarr – nii nagu Korea kino maestrole omane. Teemaks sedakorda majanduslik ebavõrdsus, ent enamgi see, kuidas inimesed sellele reageerivad.
Tellijale
Oscari võitnud «Parasiidi» arvustus: keldrisse kolinud olelusvõitlus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.