USA lipuvärvides sein mu ees meenutab plakatit Donald Trumpi poliitkampaaniast „Make America great again“. Sisenedes läheb sein keskelt pooleks ehk automaatuksed avanevad ja seisan silmitsi näituse tohutu suure avapildiga. President Trump koinimas ovaalsaali laual lamavat Miss Mehhikot.
Tellijale
Fotograafilist tõde pole kunagi olnud
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
„Mitte midagi, mida meile näidatakse, ei saa usaldada, miski pole autentne,“ kirjeldab Jackson oma näituse „Tõde on surnud“ ideed. „Fotograafia on tegelikult suur vale, aga inimesed ikkagi usuvad seda,“ seletab ta. Oma näitusega soovib kunstnik tõestada fotograafia petlikkust ja osutada meediaruumis valitsevatele libaväärtustele.
Oskuslikult valitud teisikute kaudu näitab Jackson popstaare, neid „tänapäevaseid pühakuid“ totrates huumoriga vürtsitatud olukordades, naeruvääristades piltidest üleujutatud kaasaegset meediat, kus privaatsus on muudetud avalikuks ja mõte piirdub paarisaja tähemärgiga.