Täna, 20. märtsil toimub Kuldmuna juba 22. korda. Esimest korda ajaloos toimub võitjate tunnustamine veebisaate formaadis, kus kuulutatakse välja möödunud aasta silmapaistvamad turunduslahendused ning loovideed.
Kuldmuna toimub esmakordselt digitaalselt
Kuldmuna otseülekanne algab reedel, 20. märtsi õhtul kell 19 ja seda näeb Kuldmuna Facebookist või aadressil www.kuldmuna.ee/live. Saates auhinnatakse möödunud aasta vägevamaid töid filmi ja raadio, disaini, reklaami, digi, üritusturunduse ning suhtekorralduse kategooriates. Kuulutatakse välja võidumunad, aasta agentuurid, Taeva Pesamuna ja aasta kliendi auhinnad. Saade kestab orienteeruvalt poolteist tundi ning seda juhivad Mart Juur ja Kristel Aaslaid. Lisaks saavad üle videosilla sõna žüriide juhid.
“Tunnen, et Kuldmuna 2020 teema "Loovus liidab" on meie valdkonda tugevalt kandnud viimastel nädalatel, liikmete abiga sündis vaid nädalaga saade, žüriid tulid kokku keerulisel ajal ja valdkond hoiab ellujäämise nimel kokku. Hea meel, et meil on virtuaalsed võimalused auhinnad välja anda ja midagi positiivset reede õhtusse tuua. Meie hea toetaja Omniva kaudu jõuavad võidumunad pakiautomaatidesse järgmisel nädalal – nii väldime inimkontakti ja hoiame kõigi tervist," ütles Turundajate Liidu tegevjuht Maarit Mäeveer.
26. märtsil toimub podcast'i vormis ka Kuldmuna tagasiside seminar, kus žüriide esindajad räägivad, miks auhinnad saanud tööd võitsid, milline oli tänavuste tööde kvaliteet ning jagavad ettepanekuid järgmiseks aastaks. Peale Kuldmuna saadet pannakse Turundajate Liidu kodulehele küsimuste link, kus on kõigil võimalus oma küsimus žüriidele esitada.
Kuldmuna gala lükati edasi sügisesse, kus kuulutatakse välja Kuldmuna Grand prix, elutööpreemia ja efektiivsust puudutavad auhinnad. Lisaks galale toimub sügisel valdkonna inimestele seminar.
Kuldmuna korraldab Turundajate Liit (TULI).
1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem TULI kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Nüüdseks juba 22. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.