«Two Body Orchestra» on hübriidne kontsert-tantsulavastus, mille keskmes on kehad kui organitest, impulssidest, tehnoloogiatest ja väljamõeldistest koosnevad võrgustikud – orkestrid iseenesest. Lavastuses viiakse kehade ja tehnoloogiate vahelised erisused piirini, kus vaevu hoomatavad liigutused, nagu hingamine, väike kehaasendi muutus, hakkavad mõjutama ja looma heliruumi. Balansseeritakse maagia ja teaduse piirimail, jättes ruumi nii intensiivsusele, haavatavusele kui ka imekspanule.
Külli Roosna ja Kenneth Flaki uus lavastus ei otsi tüvitekste ega lugusid, ei tõstata sotsiaal-poliitilisi vaatenurki, ei kaeva inimhinge sügavamates soppides ega esita ebameeldivaid küsimusi. «Two Body Orchestra» toob publikuni keha tema paljususes ja võimekuses luua igale saalisolijale ainult oma keha ja ihuga tajutav tähendusruum, milles turgutatakse vaataja reaktsioone ja emotsioone. Külli ja Kennethi jaoks on tantsiv keha oma intiimsuse, intensiivsuse, haavatavuse või imekspanu võimega piisav, et edastada tunnet, mida me sõnades ei suuda väljendada, kuid jätkuvalt otsime, et olla dialoogis nii iseenda kui meid ümbritsevaga.
Külli Roosna: «Lavastuse inspiratsioon tuli paljususeks olemise kogemisest. Mõtleme inimkogemusest kui orkestrist, milles kohtuvad ühtaegu mitu asja: sensatsioonid, tajud, tunded, mõtted, mälestused, keskkond. Väga erinevad, ent kattuvad süsteemid, mis hakkavad kokku kõlama.»
Kenneth Flak: «Tehnoloogiast võiks mõelda palju laiemalt. Üks mu esimesi suuri lugemiskogemusi oli Michel Foucault’ «Seksuaalsuse ajalugu», milles ta kirjutab enesekavandamisest ning toob näiteks pihtimise kirikus, kus inimene hakkab rääkima endast, oma ihadest ja seeläbi neid reaalsusesse looma. Foucault kirjutab teadusest kui looduse ja inimloomuse kategoriseerimise programmist, mis kombineerib ja kinnistab omavahel ilmtingimata mitte kokku kuuluvaid tahke, millest kujunebki näiteks seksuaalne identiteet. Samuti võib mõelda näiteks meditatsioonist kui enesetehnoloogiast.»