Fahle galeriis saab näha Sandra Jõgeva maale perioodist 1997–2004, mis peegeldavad millenniumivahetusele omase maalikunsti eksperimentaalset vaimu. Poolabstraktsed teosed, mis flirdivad pisikeste figuuridega, on ühest küljest inspireeritud kunstniku ema Malle Leisi loomingust, teisalt aga viitavad ajastule omasele mängulisusele ja tavale integreerida klassikalistesse maalitehnikatesse erinevaid eksperimentaalseid materjale ning püüda avardada maalikunsti traditsiooniliselt üpriski kitsaid võimalusi ja tehnilisi nüansse.
Sandra Jõgeva loomingut iseloomustabki eksperimentaalsus ning püüd raamidest välja murda – seda nii materiaalsel kui ka mõttelisel tasandil. Fahle galeriis eksponeeritud teosed on jäänud kunstniku viimasteks maalideks enne sukeldumist performance’i, installatsiooni, videokunsti ja filmi mitmekülgsesse ja võimalusterohkesse maailma.
Vaadates Jõgeva tänast loomingut, on mõistetav, miks maalikunstiga 2004. aastal lõpparve tehti. Ilmselt jäi lõuend suurele sõnumile liiga kitsaks ja piiratud mängumaaks. Sandra Jõgevat võib pidada ilma liialdusteta Eesti kunstimaailma südametunnistuseks – ta on üks vähestest, kes julgeb oma kunstis puudutada teemasid, mida peetakse tabuks või mida on harjutud maha vaikima. Keskseteks märksõnadeks on ebavõrdsus, korruptsioon ja võimusuhted.
Solarise keskuses on väljas autori üks viimaseid teoseid – tortidest koosnev installatsioon «Seitse surmapattu», mis käsitleb Eesti kunstimaailma korruptiivset poolust. Teos võtab kokku autori viimastel aastatel meedias ja sotsiaalmeedias avaldatud kriitilised sõnavõtud Eesti kunstipoliitika aadressil, avades pea 30 aastat pärast taasiseseisvumist kinnistunud hierarhiaid ja vaikimisi aktsepteeritud võimuvahekordi. Jõgeva toob välja ausa tõe – kunstnik kui loovisik on langenud praegu kehtivate hierarhiate põhja: temale jäävad kõikvõimalikest ressurssidest, mida jagatakse riiklikest vahenditest, vaid pudemed.