Teie debüütalbum on salvestatud tänavu 13. veebruaril – ehk umbes täpselt sel ajal, kui Eesti Vabariik hakkas koroonaviiruse teise laine harjal surfides nakatunute statistikas maailma esikümnesse murdma. Kuivõrd on Siberian Summer ja tema debüüt koroonaaja lapsed?
Bonne: Eks alateadlikult ole praegu ju kõik selle koroonajamaga seotud. Siberian Summeri sünd otseselt küll mitte, vaid pigem alateadlikust vajadusest midagi muusikaliselt teha. Eks igavus mängis ka oma rolli. Mis omakorda oli tingitud letargilisest olukorrast.
Korts: Aasta tagasi täpselt samal ajal käisin ma Leedus grindcore ja brutal death metal’i festivalil. Sel aastal ei olnud meil kellelgi erilisi plaane ees ootamas, mistõttu tuli elu ise huvitavaks elada. Kui elu oleks olnud avatud, poleks meil selleks tõenäoliselt vajadust olnud.
Kuidas on koroona oma erinevatel ilmnemiskujudel – haigus, vaktsiin, karantiin, vandenõuteooriad jms – mõjutanud viimase aasta jooksul teie vaimset ja füüsilist tervist ning loomingulist aktiivsust?
Bonne: Tõsi, kahjuks on igasugune kontserditegevus halvatud. Aga isiklikult olen siiski rahul, sest sel perioodil tegime Pedigreega karjääri parima albumi ja ka Siberian Summeri üle tunnen omamoodi veidrat uhkust.
Korts: Taudiga kaasnevad piirangud panid algul mu elu täiesti seisma. Mäletan, et veel eelmise aasta alguses töötasin ma helimehena väga tihedalt erinevatel kontsertidel, mistõttu oli mul siis keeruline oma muusikat teha, kuna kogu mu aeg möödus mürarikkas keskkonnas. Tänu koroonale sattusin aga elektroonilise muusika skeenele, kus hakkasin DJna breakcore’i mängima, settide jaoks lugusid produtseerima ning seeläbi muusikat väga teise pilguga vaatama ja hindama. Isikliku arengu seisukohalt on kogu see aeg mind positiivselt mõjutanud, kuna ilma koroonata oleksin tõenäoliselt end lihtsalt üritustele töötama unustanud, selle asemel et oma loomingulisi oskusi ja väljundeid arendada.