Lugeja seatakse elama selle teise, jutustajaks oleva Korede pähe. Korede – tõhus, kuid ilutu – on vanem ja nagu selgub juba esimesest peatükist («Pleegitaja»), koristamise alal kibe käsi. Pleegitajal, saame teada, on mitmeid suurepäraseid omadusi, mille seas erilist esiletõstmist väärib võime verelõhna varjata – aga jäänukeid ta eriti hästi ei eemalda, pinnad tasub enne teiste vahenditega puhtaks teha. Pühendades erilist tähelepanu dušinurga tihenditele, mille vahelt on verd kõige raskem kätte saada. Kogu selle vaevanägemise põhjuseks aga on kurblik tõsiasi, et Ayoola – õestest noorem, kaunis, kuid saamatu – on pussitanud surnuks oma järjekordse kallima.
Ajas ja ruumis siia-sinna hüplev tekst ei anna otsesõnu seletust, miks Ayoola nõnda oma mehi tapab. Korede pühendub laibaraja koristamisele, olemata õe peale isegi vihane; ta on lihtsalt küürimisest väsinud ja tüdinud. Ta peab märkmikku (ptk «Märkmik»), kuhu tähendab üles Ayoola tapetud kallimate nimesid (iga kord Ayoola küll peale eesnime rohkem ei mäletagi). Ayoola seevastu on väheke põhupäine – ehkki teisest vinklist võib teda pidada lapsemeelseks süütuseks (ptk «Küsimused»: «Mu õel on vale elukutse. Ta peaks olema kaamerate ees, prožektorid raamimas süütust», lk 98). Usaldavalt vaatab ta üles suure ja targa Korede poole, kelle osaks on usaldust õigustada, kohale tulla ja plats puhtaks rookida (ptk «Laip»).
Ayoola ilu mõjub meestele nagu meepütt kärbestele, kuid mehed ei pea Ayoola käes kuigi kaua vastu. See, kelle verd koristati esimeses peatükis, sai hukka nende esimese koos oldud kuu tähistamisel. Mees oli Ayoolale küll isegi luuletuse kirjutanud (ptk «Luuletus»), aga ei aidanud see ühti. Ikka tuleb lõpuks muumiat teha, verd koristada ja pleegitada (vt veel kord ptk «Laip»).