Avan arvutis lehekülje Rajacas ning loen: «Lühendit PR kasutatakse valesti, see pole Public Relations, vaid juba aastast 1966 Protsess Rajacas, mis erineb kõigest muust. Esiteks: on ehe, ainulaadne, pidevalt arenev (tema eelmistes arengufaasides loodu osutub aktuaalseks mistahes ajahetkel kümneid aastaid hiljem). Teiseks: kõik PRga kokku puutunud muutuvad PRs kaasosalisteks.»
Tellijale
Juba linnukesed väljas jauravad…
Järeldan, et lavastusega «Haige mäger» on alanud PR arengu kuues faas, kõik lavastuse loojad saanud PR linkurisikuteks – koos Mati Undi, Evald Hermaküla, Jaan Toominga, Kaarel Irdi, Jüri Üdi ja mitme teisega. PR kandurisikud on lavategelaste prototüübid, aimatavalt kaasatakse teksti ehedad intervjuud. Ent tõeluse ja fiktsiooni piir jääb mõnusalt tabamatuks.