Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto

Tantsivad utopistid tekitavad küsimusi
Jeremy Shaw näituse arvustus

Jeremy Shaw’ retsept on segada BBC-likku dokumentaali esteetikat, koreograafiat, glossolaaliat, ulmet, narratiivi, ajalugu ja digitehnoloogiat.  FOTO: Raul Mee

Kunst on üks noist praktikaist, mis avavad ja laiendavad seda, kuidas on võimalik inimesena maailmas olla. See ei ole vaid millegi loomine või tegemine või selle harjutamine, vaid ka teatud viisil maailmas olemine ja selle harjutamine. Mida harjutab Jeremy Shaw oma uue näitusega?

Artikkel on kuulatav
digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Eelmisel aastal käisin Eesti Kaasaegse Kunsti Muuseumis Marten Esko, Vanina Saracino ja Lea Vene kureeritud näitusel «Tiiger ruumis» kaks korda just Jeremy Shaw’ teose «Liminals» (2018) tõttu. Olin lummatud, intrigeeritud ja tahtsin uuesti kogeda seda, mida see teos minuga tollal juhtus tegema. Teos tõmbas mu endasse ega tahtnud kuidagi lahti lasta. EKKMis nähtu oli mingis mõttes ka eelmäng vastavatud näitusele «Phase Shifting Index». See, kuidas siin kasutatakse BBC-likku dokumentaali esteetikat, koreograafiat, glossolaaliat, ulmet, narratiivi, ajalugu, digitehnoloogiat – kõik see on juba «Liminalsis» üksüheselt sees.

«Jeremy Shaw. Phase Shifting Index»

Kumu kunstimuuseumis 20. veebruarini 2022

Tagasi üles
Back