Üsna loogiliselt järjest käsitamatuks käänduvale igapäevaelule lisaks on teatripilti (taas)jõudnud absurdidramaturgid (Ionesco, Beckett, Mrožek) või siis nendega kaudsemalt külgnevad autorid. Siia alla asetub ka Harold Pinter, briti draamakaanoni kuldnimesid, kes ise teatavasti pidas end küll põhimõtteliseks realistiks.
Tellijale
Mis juhtus kuumas majas?
Tuleb tõdeda, et aeg on tema tahtmisele samm-sammult «vastu tulnud»: sündmus või dialoog, mis pool sajandit tagasi võis tunduda mõistusevastane, jampslik või aloogiline, on nüüdseks armutu argirealism. Muidugi, muutunud ei ole vahest mitte argielu ise, vaid eelkõige meie ettekujutus draamakirjanduse normidest, mis juba ammu ei piirdu sidusa kahekõne ja antagonistlike karakterimaalingutega.