Muusika, mida Magnetic Band tol õhtul mängis, oli tegelikult pigem rafineeritud ja filigraanne. Hiljem sain ma sellest maailmast aru, aga tollal ma lihtsalt ei teadnud, mis asi on bluus ja mis funk. Graps ise mulle meeldis ja see oli puhtalt võimusuhe. Ta mängis trumme ja laulis samal ajal – juba see üksi avaldas muljet. Ja virtuoossuse juurest macho-paueri juurde pole väga palju maad. Ma imetlesin ja olin kade. Kahtlustan, et Grapsist sai üks põhjusi, miks ma ka hiljem trummareid rokkbändides keskseks jõuks hakkasin pidama.
Aga igatahes aitab see meenutus mul edasi mõelda üht mõtet, mis tegelikult on küll üldisem kui Gunnar Grapsi isik, aga üsna otseselt temaga seotud. Nimelt võib küll mingil määral tõeks pidada seda ajalukku püsima jäänud lugu, mis ütleb, et Nõukogude Eesti diktatuurirežiim takistas vägivallaga rokkmuusikat kui midagi kogu maailma noortele olemuslikku ja mõistetavat. Kuid tegelikult võis too muusika igal üksikul juhtumil olla ka midagi hoopis keerukamat. Kõikide fännide jaoks oli küllap kunagi olnud hetk, kus rokkmuusika oli pigem võõras kui oma, ohtlik ning isegi hirmutav ja laastav. Ma olen alati arvanud, et Graps adus seda kummalist potentsiaali paremini kui paljud teised ning soovis seda ka ära kasutada. Naiivses ja mitte küünilises mõttes.