:format(webp)/nginx/o/2021/12/02/14238044t1h9b5b.jpg)
Mõni kriitik võiks viriseda, et uus kodumaine komöödia «Jahihooaeg» on lihtsalt kotitäis üle võlli keeratud ja hästi segiklopitud klišeesid. Klišeed sellepärast klišeed ongi, et neist koosneb elu ise: kordumatu, värvikas ja valus. Kui teile meeldis «Klassikokkutulekute» triloogia – ja miks ei oleks pidanudki meeldima, kõik filmid jõudsid mängleva kergusega vaadatavuse edetabelite tippu –, siis kratsib «Jahihooaeg» mõnusalt sedasama sügelust. Lihtne olekski «Jahihooaega» nimetada lihtsalt «Klassikokkutulekuks» naistegelastega ja naistele, aga siin peitub palju sügavamaid ja intellektuaalsemaid hoovusi. Tegemist on julge feministliku filmiga tänapäeva iseseisva naise ees seisvatest valikutest, oskusest langetada oma elu muutvaid otsuseid ning ühiskondlikust survest, mis neid otsuseid nivelleerib.