Kehvapoolse, ent käepärase kalambuuri korras võiks üldistavalt väita, et hädad materialiseerumisega on Müürsepa kogu keskne teema, tema poeesia sisemine vedru. «Strippari pisaraid» lugedes tekib Müürsepa luulemina avalduste põhjal tahtmatult mulje, et sündimine naisena on justkui äpardunud materialiseerumise tulemus, kaotus bioloogilisel loteriil.
Kogu avaluuletuses kuulutab Müürsepa luulemina läbi kergelt krutskiliku kujundiloome, et tema hinges on pime. Miks, seda lugeja sealt teada ei saa. Kuid juba järgmises tekstis annab dekadents teatepulga üle feministlikule realismile. Müürsepa värssidest õhkub sotsiaalse ja bioloogilise ebaõigluse paatost. Ühes oma kogu meelejäävamatest tekstidest kirjutab ta muuhulgas:
ja ikka veel pannakse mind uskuma
kaotan seepärast et olen loll
võidan seepärast et olen ilus
tuleb olla atraktiivne tark
doktoritöö sukapaela vahel
muidugi tuleb enne valida koht
kus mind oleks võimalikult raske võtta vägisi
ja ometi olla selleks valmis
stripparikleidi all voorusevöö
Mõiste «naisluule» kuulub teadupärast selliste väljendite hulka, mida viisakas ja haritud inimene kunagi trükisõnas ei kasuta. Ega ka mitte avalikus ruumis, kus viibib korraga rohkem kui kaks inimest või vähemalt üks naine. Sest sel väljendil on halb konnotatsioon, see kõlab kuulajate kõrvus vastupidiselt enamiku kasutajate tegelikele intentsioonidele kui sõimusõna.