![Lena Barbara Luhse (vasakult), Piret Laurimaa, Maria Annus ja Ragne Pekarev lavastuses «Kõik minu emast»](http://f8.pmo.ee/EXQL0r4u3zG5SzUE_FRu6Yq6Sd0=/1442x0/filters:format(webp)/nginx/o/2022/02/21/14380145t1h7c93.jpg)
Kui aasta eest võttis Vanemuine repertuaari «Niskamäe naised», mis keskendub naistele põhjamaises ja traditsioonilises kontekstis, siis nüüdsest seisab selle kõrval ka lõunamaine ja modernne käsitlus naistest: Ain Mäeotsa «Kõik minu emast».
Kui aasta eest võttis Vanemuine repertuaari «Niskamäe naised», mis keskendub naistele põhjamaises ja traditsioonilises kontekstis, siis nüüdsest seisab selle kõrval ka lõunamaine ja modernne käsitlus naistest: Ain Mäeotsa «Kõik minu emast».
Nimelt hõlmab Pedro Almodóvari filmil põhineva teose tegelaste galerii muu hulgas oma poja kaotanud üksikema, rasedat nunna, transsoolisi prostituute, imetletud teatriprimadonnat ja tema armukest, heroiinisõltlasest näitlejannat. Kuigi eelnev loetelu võib kõlada anekdootlikult või vähemalt fantastiliselt, taotleb «Kõik minu emast» oma sisus siiski elulähedust.