«Just see harmoonia köidab mind, ja teine asi – see tühjus! See peab maja ümber olema!» ütles ta ühe vestluse käigus. «Mina väidan, et looming sünnib tühjusest. Aga kui sa oled noor, siis sa arvad, et sa oled ise selle ande omanik, aga tegelikult – mida vanemaks saad, seda rohkem mõistad, et see on sulle antud. Ja kui sa seda ei kasuta, kui sa ei loo, siis sult võetakse see üldse ära,» lisas hiljem. Malevitši tühjusesse juhatav must ruut jäi talle saatjaks ilmselt surmani.
Leo ei lasknud oma loomingut «ära võtta». Üle seitsmekümnene kunstnik, kes ikka ja jälle läheb üle Vabaduse väljaku, möödub oma Vabaduse kellast, astub kunstihoone ateljeesse – see pilt oli kõrvaltvaatajalegi inspireeriv. Ateljee oli tema tempel, tema pühamu, kus ta oma emotsioonid, rõõmud-mured, valu ja kaotuse kunsti valas. Looming oli tema jumal, jumal, kes tõstis ta ikka ja jälle pinnale, kuhu sügavikku iganes elu ta tõmbas.
Koos Leoga, tundub, on lõplikult otsa saanud üks ajastu. Ajastu, kuhu kuulusid säravad tugevad isiksused, lärmakad, kuid sisukad loomingulise intelligentsi kunstihoone keldris tuksuva Kuku klubi peod, mis kestsid hommikutundideni, mille käigus vaieldi, visati poliitilist absurdinalja, tantsiti, anti üksteisele molli, tähistati võite ja valati välja kaotusvalu. Kukus sündisid suured ideed, siin muudeti ühiskonda ja armastati elu, milline ta iganes maapinnale tõustes ei olnud.