Või miks mitte mõelda ka kultuurist suuremalt (ehkki mis üldse on kultuurist suurem?) ja väita, et Warhol on üldse nende ajavahemike kõige olulisem nähtus. Sama oluline kui The Beatles või JFK mõrvamine või Nõukogude Liidu kokkuvarisemine jms. Või äkki olulisem veel? Oleks võimalik mõelda, väita ja argumenteerida ja seda ka ülivõrretes teha. Aga ta oli tähtis ja on siiani. Kujundlikumalt võiks ju öelda, et Warhol oli lihaks saanud sõna. Ehkki tõsi, tema võrdlemisi kuivetunud kujus oli sõnalikkust (surnud kirjatähte) rohkem kui lihalikkust.
Paar nädalat tagasi saabus uudis, et üks Warholi 1964. aastal valminud siiditrükis Marilyn Monroe portreedest läheb maikuus New Yorgis Christie’sis oksjonile ja selle eest loodetakse saada rekordilised 200 miljonit dollarit. Nii palju pole veel ühegi 20. sajandi kunstiteose eest varem makstud. Netflixis linastus hiljuti ka Warholi «Päevikute» põhjal tehtud dokumentaalsari (autoriks muide ilukirurgide elust rääkiva «Nip/Tucki» looja, selles mõttes adekvaatne inimene), milles Warhol muide kurdab, et tema pildid maksavad kümme korda vähem kui popkunstnikest kolleegide nagu Roy Lichtensteini või Jasper Johnsi omad. Nüüdseks on need asjad natuke muutunud.