Vene klassikat ei saa ära keelata lihtsalt selle pärast, et riigi eesotsas on hull (19)

Copy
Ain Anger oli oma teises Metropolitani ooperi rollis, vürst Greminina Tšaikovski «Jevgeni Oneginis» mõjuv. Eesti laulja «debüüt» New Yorgi ooperis oli läinud sügisel, kui ta laulis munk Pimeni rolli Mussorgski «Boriss Godunovis».
Ain Anger oli oma teises Metropolitani ooperi rollis, vürst Greminina Tšaikovski «Jevgeni Oneginis» mõjuv. Eesti laulja «debüüt» New Yorgi ooperis oli läinud sügisel, kui ta laulis munk Pimeni rolli Mussorgski «Boriss Godunovis». Foto: Tiina Ristimets

Ain Anger oli oma teises Meti rollis, vürst Greminina Tšaikovski «Jevgeni Oneginis» taas mõjuv. (Angeri «debüüt» New Yorgi ooperis oli läinud sügisel, kui ta laulis munk Pimeni rolli Mussorgski «Boriss Godunovis»). See, et vene ooperid Metis jätkuvalt repertuaaris on, on teatridirektori Peter Gelbi sõnul mõistetav. «Me tühistame Putinit, mitte Puškinit,» selgitab ta kohe kavabukleti alguses.

Ain Anger oli oma teises Meti rollis, vürst Greminina Tšaikovski «Jevgeni Oneginis» taas mõjuv. (Angeri «debüüt» New Yorgi ooperis oli läinud sügisel, kui ta laulis munk Pimeni rolli Mussorgski «Boriss Godunovis»).

Kihelkonnast pärit bass, nagu kava teda tutvustab, teenis laupäeval Gremini kuulsa aaria järel ligi neljatuhandelise publiku tugeva vaheaplausi. (Sel hooajal võib Angerit Meti «Oneginis» näha veel kolmel korral: 7., 10. ja 14. aprillil.)

Tagasi üles