Eesti võit! Meie seksikampaania sai Cannes’i loovusfestivali Pronkslõvi (1)

Hendrik Alla
, kultuuritoimetuse juht
Copy
Kuvatõmmis
Kuvatõmmis Foto: Kampaania #14poleokei stardiartikkel

Maailma suurima loovusfestivali Cannes Lions kolmes kategoorias on nomineeritud Optimisti ja Eesti seksuaaltervise liidu kampaania «#14poleokei». Võidupüha õhtul kuulutati välja võitjad ning žürii tunnistas «#14poleokei» Pronkslõvi vääriliseks kategoorias avaliku sektori PR-kampaania.

See on iseseisva Eesti ajaloos esimene nii tähtis turundusauhind. Tõsi, ühe Pronkslõvi on juba Eestisse toonud 1988. aasta Eesti Energia reklaamiklipp «Lahkudes kustuta valgus», mille režissöör on Priit Pärn.

Optimisti loovjuhi Anoorupa Bose hääl värises rõõmust ja erutusest, kui ta suurt võitu otse Cannes’is telefoni teel kommenteeris: «See on tõesti suur asi, eriti arvestades seda, milliste briljantsete kampaaniatega me finaalis võistlesime.»

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles