Nädalavahetusel oli sümfoonilise muusika austajatel võimalus kuulata Tartus, Pärnus ja Tallinnas dirigent Risto Joosti juhendamisel Vanemuise sümfooniaorkestri kontserti, mis tõi kuulajate ette nii unustuste hõlma vajunud pärli kui heliloojate tipploomingu hulka kuuluvaid ettekandeid. Hooaja avakontserti saab järelkuulata Klassikaraadiost.
GALERII ⟩ Vanemuise sümfooniaorkester avas üle Eesti toimunud kontsertidega oma hooaja
Risto Joosti dirigeerimisel kõlas avaloona Heino Elleri «Pidulik avamäng» D-duur, mida Joost nimetas unustuste hõlma vajunud pärliks. Heino Eller komponeeris selle avamängu märtsipommitamises kannatada saanud Estonia kontserdisaali taasavamiseks 1946. aastal. Vanemuise sümfooniaorkestril oli au see sümboolne looming Estonia kontserdisaalis taas kõlama panna.
Vanemuise sümfooniaorkestriga oli esimest korda koos laval pianist Tähe-Lee Liiv, kellega koos kanti ette Sergei Rahmaninovi klaverikontsert nr 2, mida hinnatakse kui muusikaajaloo üht silmapaistvamat teost oma žanris. Tähe-Lee Liiv on telekonkursi «Klassikatähed 2020» võitja ja ühise esinemisega realiseerus Vanemuise sümfooniaorkestri eripreemia noorele virtuoossele pianistile.
Kontserdikava lõpetas Pjotr Tšaikovski sümfoonia nr 6 h-moll op. 74 «Pateetiline», mida peetakse helilooja sümfoonilise muusika tipuks.
Kõlas ka kaks lisalugu. Tähe-Lee Liiv kandis ette Johann Sebastian Bachi / Alexander Siloti prelüüdi h-moll ning Vanemuise sümfooniaorkester esitas kavaväliselt Edward Elgari «Nimrod» («Enigma variatsioonidest»).
Vanemuise teatri 153. hooajal kõlavad sümfooniaorkestri esituses nii traditsioonilised kui ka uued kontserdid. Sümfooniaorkestri repertuaaris kõlavad uute kontsertidena Tartut, Pärnut ja Paidet väisav filmimuusika kontsert, kus solistidena astuvad üles Hanna-Liina Võsa, Saara Nüganen, Rasmus Kull ja Uku Suviste, ning Tartus kõlav hingedepäeva kontsert. Traditsiooniliselt toimuvad ooperigala, advendikontsert, kevadkontsert ja hooaja lõppkontsert.