Netflix plaanib hakata pakkuma reklaamidega voogedastusteenust

Kultuuritoimetus
Copy
Foto: Shutterstock

Voogedastushiid Netflix plaanib väidetavalt novembri alguses oma voogedastusplatvormil tulla välja odavama teenusega, mille eesmärk on leevendada 1 miljoni kasutaja lahkumisest tekkinud majanduslikku kahju, mis platvormi 2022. aastal tabanud on. Väidetavalt hakkab voogesitusplatvorm pakkuma odavamat ja reklaamidega rikastatud võimalust.  

Ettevõte kavatses algselt hakata teenust pakkuma 2023. aastal, vahendas Variety eelmisel nädalal, ent see projekt on nüüd lükatud 1. novembrile, et jõuda ette Disney+ plaanitavast reklaamitoega teenuse käivitamisest detsembris. 

Aruannete kohaselt käivitatakse Netflixi teenus muu hulgas USA-s, Prantsusmaal, Saksamaal, Austraalias ja Kanadas ning selle hind on eeldatavasti vahemikus 7–9 dollarit. Kõige elementaarsem Netflixi tellimus maksab hetkel 9,99 USA dollarit või 15,49 dollarit standardtellimuse eest. Kas see ka ülejäänud Euroopat hetkel mõjutama hakkab, jääb hetkel lahtiseks.

Praegu ei näe tellijad Netflixis ühtegi reklaami ja uus, reklaamidega teenus täiendaks olemasolevaid tasemeid (1 ekraani, 2 ekraani ja 4 ekraani võimekus) ehk säilib ka reklaamivaba vaatamine.

Netflixi pressiesindaja ütles, et ettevõte pole veel ühtegi otsust teinud. «Oleme alles otsustamas, kuidas käivitada madalama hinnaga reklaamitoega valik, kuid otsuseid pole tehtud. Seega on see kõik praegu vaid spekulatsioon,» lisas pressiesindaja.

Juulis teatas Netflix, et 2022. aasta II kvartalis lahkus platvormilt 1 miljonit kasutajat. Netflixi aktsiad langesid juuli lõpuks 67% peale.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles