/nginx/o/2022/09/30/14866902t1hc3f2.png)
Rootsi lavastaja Ruben Östlund on oma auhinnatud filmides pilanud soorolle ja sisemiselt õõnsat modernse kunsti mulli. Tänavusel Cannes’i filmifestivalil peapreemiaga pärjatud «Kurbuse kolmnurgas» võtab ta ette suunamudijad ja überrikkad.
Rootsi lavastaja Ruben Östlund on oma auhinnatud filmides pilanud soorolle ja sisemiselt õõnsat modernse kunsti mulli. Tänavusel Cannes’i filmifestivalil peapreemiaga pärjatud «Kurbuse kolmnurgas» võtab ta ette suunamudijad ja überrikkad.
«Kurbuse kolmnurk» algab temaatiliselt laias laastus sealt, kus 2014. aasta «Vääramatu jõud» ja 2017. aasta «Ruut» pooleli jäid. Vaataja ette jõuab saalitäis lihases meesmodelle, kes kogunenud oma moelavakõlblikkust tõestama. Noortel adoonistel tuleb kordamööda manada ette sõbralik ja naeratav ilme, reklaamimaks odavaid kaubamärke nagu H&M, ning tõsine ja eemalolev, et tõsta esile Balenciaga eksklusiivsust.