Nende töö on Läti teatriauhindade jagamisel mitmekordselt nomineeritud, olles aasta parima näitlejanna, lavastaja ja lavastuse nominent. Näidendi helikujundus teeb eestlasele rõõmu – Arvo Pärdi tunneb ära kavalehte vaatamatagi.
Ukraina sõda on Eesti teatrilavast niikuinii mööda läinud, ainus erand on Julia Augi rindekirjade projekt, mida siin-seal mängiti, aga mis õiget mõju lõpuks ei saavutanudki.
Justkui tasakaaluks vene hingele tuli samuti juunis Riia Uue Teatri lavale Ukraina näitekirjaniku Natalja Vorožbiti «Slikti ceļi» («Halvad teed»), mis tõukub 2014. aasta Donbassi sündmustest. See on dokumentaallugudel põhinev näitemäng.
Miks on «Post Scriptum» korraga kolme Läti teatriauhinna nominatsiooniga? Vastus lihtne: sest see on meisterlikult mängitud ja lavastatud. Pluss veel teema, mis ei jäta kedagi ükskõikseks. Esimese hooga võib muidugi vihastada. Kui kaua ja kui palju võib mängida vene hinge kannatusi, sest ükski karistus ei lunasta kuritööd.