Hiljutiste biograafiliste menukite seas esindab «Lembit Ulfsak» ühes Kersti Kaljulaidi presidentuuri portreteeriva «Vapilõviga» mõttelist murrangut: akadeemilise kõikehõlmavuse asemel on põhirõhk pandud ladusale loetavusele. Lugejad on oma suure statistilise pöidla juba taeva poole pööranud – «Lembit Ulfsak» troonis ülekaalukalt mullustes müügiedetabelites.
Menu pole üllatav, kuna mõtteline tandem Ulfsak-Epner tähendab kaht põnevat persooni ühtede kaante vahel, esimest portreteeritava rollis ja teist isikupärase stiiliga kroonikuna. Väljakutse pole siiski kergete killast. Ulfsak tähendab eri inimestele paljusid erinevaid asju. Kellele teatri-Ulfsak, kellele filmi-Ulfsak, kellele Suitsu-õhtu nooruslik mässaja, kellele kogenud korüfee, kellele Mosfilmi Thijl, kellele «Mandariinide» Ivo. Pooluste vahel eksleb ka minevikku kinnijäämist kategooriliselt vältinud näitleja eluteed kaardistav raamat.