Tants Anna Karenina saatuslikust sisemisest tühjusest. Uued osatäitmised Marina Kesleri «Anna Kareninas»

Copy
Anna ja Vronski teineteiseleidmine ja armulõõma lõkkele löömine vajas n-ö sissetantsimist nii vormilises kui sisulises plaanis, oli tunda, et tantsijate põhitähelepanu on veel liigutuste järjekorral, mitte nende sisulisel avamisel.

 
Anna ja Vronski teineteiseleidmine ja armulõõma lõkkele löömine vajas n-ö sissetantsimist nii vormilises kui sisulises plaanis, oli tunda, et tantsijate põhitähelepanu on veel liigutuste järjekorral, mitte nende sisulisel avamisel.  Foto: Runno Lahesoo

Muusikateatris, erinevalt draamast, on erinevad esinejate koosseisud pigem reegel kui erand.

Iga uus osatäitja, rääkimata juba osatäitjate kooslusest, lisab lavastusele uusi tähenduskihte ja värve ning julgustab publikut sama teost ikka ja jälle vaatama, et tuttavat lugu uuesti avastada.

Hiljuti oli Estonias üle pika aja jälle võimalus vaadata Marina Kesleri «Anna Kareninat» ja jällegi täiesti uue koosseisuga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles