Agan lisab, et üleüldse muusika kui selline köidab teda. «Kui sinna lisada improvisatsioon, siis võib seda nimetada džässiks või milleks iganes tahad,» lisab Agan.
Nii Saarsalu kui ka Agan olnud džässmuusika sees mitukümmend aastat ning näinud lähedalt, kuidas džäss on ajas muutunud. Saarsalu leiab, et kõige suurem muutus toimus siis, kui tulid mängu elektroonika ja uued pillid. «Siis muudeti rütmi – tuli jazz fusion roki rütmi peal, mida on lihtsam mängida kui õiget svingi. Siis tuli peale modaalne ehk laadiline džäss ja kadus vana-hea sving, millega alustati,» teeb Saarsalu väikese põike džässmuusika ajaloosse.
Samas on Saarsalu hinnangul džässi puhul jäänud samaks vahetu hetk, mis on ainult džässkontserdil ja mis puudutab inimhinge. «Džässis on nii, et kui üks improvisatsioon on nii vägev, et puudutab inimhinge, siis keegi ei saa ennast tagasi hoida. Kõik saavad aru, et see oli aplausi väärt,» leiab Saarsalu. Ta lisab, et džäss on tema jaoks ka hingeseisund. «See ei tule niisama. Paljud teoseid klassikast on kirjutatud mingist ajendist, mil inimene ei saanud teisiti. Popmuusika – vabandust, et ma praegu seda kritiseerin – on minu hinnangul nii palju ära rikkunud, et seal tihtipeale sügavustesse ei jõutagi. Inimhinge sügavused ja nüansid – neid ei pane keegi enam üldse tähele,» sõnab Saarsalu
Agan on arvamusel, et muusika on kogu aeg sama. «Kui sa oled aus muusika ja iseenda vastu, siis see ongi see püsiväärtus, mis selle ajaga on kaasas käinud. Nüansid ei puutu asjasse, sest need niikuinii tulevad ja lähevad,» kõneleb Agan.