Mis ühendab president Kersti Kaljulaidi ja pappkaste? Eks ikka hea reklaam!

Tuuli Põhjakas
, ajakirjanik
Copy
Tabasco loovagentuuri kooslus – vasakult Indrek Viiderfeld, Tarmo Sikk, Alvar Lonks
Tabasco loovagentuuri kooslus – vasakult Indrek Viiderfeld, Tarmo Sikk, Alvar Lonks Foto: Sander Ilvest

Kas inimene saab ennast pidada reklaami ohvriks, kui ta reklaami kogu südamest naudib, sest see on ajanud ta muhelema, tekitanud huvi ning teinekord ka lihtsalt põhjalikumalt mõtisklema pannud?

Näiteks nagu on seda teinud Pakendikeskuse kelmikad, sageli iroonilised ning päevakajalised reklaamid.

Aga kes neid reklaame teeb? Kes on need nimed ja näod Pakendikeskuse reklaamide taga ning kuidas need reklaamid sünnivad? Ajud Pakendikeskuse reklaamikampaania taga loovad ägedaid reklaame agentuuris Tabasco. Lisaks kolmele loovjuhile vastutab reklaamide eest disainer. Vestlus kolme Tabasco loovjuhi Tarmo Siku, Alvar Lonksu ja Indrek Viiderfeldiga toimus Tabasco kontoris Arsenali keskuses.

Indrek Viiderfeldi sõnul sai Tabasco ja Pakendikeskuse koostöö alguse, kui üks Pakendikeskuse omanikest kutsus loov­agentuuri tiimi poodi vaatama. Aasta oli siis 2009 ning Pakendikeskus soovis, et inimesed saaksid teadlikumaks sellest, et selline pood üldse eksisteerib, kust on võimalik soetada pakendeid igaks olukorraks ja juhuks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles