/nginx/o/2023/06/06/15373191t1h05df.jpg)
Kas inimene saab ennast pidada reklaami ohvriks, kui ta reklaami kogu südamest naudib, sest see on ajanud ta muhelema, tekitanud huvi ning teinekord ka lihtsalt põhjalikumalt mõtisklema pannud?
Kas inimene saab ennast pidada reklaami ohvriks, kui ta reklaami kogu südamest naudib, sest see on ajanud ta muhelema, tekitanud huvi ning teinekord ka lihtsalt põhjalikumalt mõtisklema pannud?
Näiteks nagu on seda teinud Pakendikeskuse kelmikad, sageli iroonilised ning päevakajalised reklaamid.
Aga kes neid reklaame teeb? Kes on need nimed ja näod Pakendikeskuse reklaamide taga ning kuidas need reklaamid sünnivad? Ajud Pakendikeskuse reklaamikampaania taga loovad ägedaid reklaame agentuuris Tabasco. Lisaks kolmele loovjuhile vastutab reklaamide eest disainer. Vestlus kolme Tabasco loovjuhi Tarmo Siku, Alvar Lonksu ja Indrek Viiderfeldiga toimus Tabasco kontoris Arsenali keskuses.