Jüri Pihel: kunagi varem pole tehtud nii head televisiooni kui praegu (4)

Tuuli Põhjakas
, ajakirjanik
Copy
Inimesed on jälle hakanud väärtustama seda, et keegi on parimad seriaalid ja saated nende jaoks välja otsinud, ütleb Duo Media juht ja kaasomanik Jüri Pihel. 
Inimesed on jälle hakanud väärtustama seda, et keegi on parimad seriaalid ja saated nende jaoks välja otsinud, ütleb Duo Media juht ja kaasomanik Jüri Pihel. Foto: Taavi Sepp

Üha rohkem inimesi on naasmas traditsioonilise televisiooni juurde, kus hea valik on vaataja eest juba tehtud, ütleb Duo Media juht ja kaasomanik Jüri Pihel.

Sisu tarbimise harjumused on ajas märgatavalt muutunud, sest traditsiooniline ja lineaarne televisioon ei ole enam ammu ainus viis, kuidas kvaliteetselt meelt lahutada. Selle kõrvale on aastast aastasse tekkinud üha rohkem voogedastusplatvorme ning muud meelelahutust, televiisor toanurgas pole isegi enam tingimata vajalik.

Piheli sõnul on platvormidel valitsev meeletu üleküllus toonud aga inimesed tagasi traditsioonilise televisiooni juurde. «Kanalina tuleb tähele panna, et me ei annaks inimestele päris niisama lööki näkku ja ei näitaks täiesti erinevast ooperist asju. Meie eesmärk on ikkagi meelitada inimesed õhtuni välja sama kanali juures püsima. Ka programm on üles ehitatud nii, et me oleme parima valiku televaataja eest ära teinud ning televaataja ülesandeks jääb telekas lihtsalt käima panna ning ülejäänud õhtut nautida.»

Teisalt on vaatamisharjumus Piheli meelest siiski märgatavalt muutunud, sest palju saateid järelvaadatakse ning aastast aastasse see protsent ka kasvab.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles