Üha rohkem inimesi on naasmas traditsioonilise televisiooni juurde, kus hea valik on vaataja eest juba tehtud, ütleb Duo Media juht ja kaasomanik Jüri Pihel.
Jüri Pihel: kunagi varem pole tehtud nii head televisiooni kui praegu (4)
Sisu tarbimise harjumused on ajas märgatavalt muutunud, sest traditsiooniline ja lineaarne televisioon ei ole enam ammu ainus viis, kuidas kvaliteetselt meelt lahutada. Selle kõrvale on aastast aastasse tekkinud üha rohkem voogedastusplatvorme ning muud meelelahutust, televiisor toanurgas pole isegi enam tingimata vajalik.
Piheli sõnul on platvormidel valitsev meeletu üleküllus toonud aga inimesed tagasi traditsioonilise televisiooni juurde. «Kanalina tuleb tähele panna, et me ei annaks inimestele päris niisama lööki näkku ja ei näitaks täiesti erinevast ooperist asju. Meie eesmärk on ikkagi meelitada inimesed õhtuni välja sama kanali juures püsima. Ka programm on üles ehitatud nii, et me oleme parima valiku televaataja eest ära teinud ning televaataja ülesandeks jääb telekas lihtsalt käima panna ning ülejäänud õhtut nautida.»