Baginski sõnul võib seriaal mõnikord nõuda ootamatut kiiret ümberkirjutamist, kui oluline näitleja peaks haigestuma ning tema loos tuleb teha muutusi, et järgmisel päeval saaksid võtted ikkagi toimuda. «Sellised muutused tehakse inimlikult arusaadavatel põhjustel, kuid sarja vaatajad pole sellistest põhjustest teadlikud. Ja vahel teeb see neile mõistagi haiget, kui raamatutes läheb miski huvitavamalt, kui sarjas.»
Baginski tõdes, et võimalikult suurele vaatajaskonnale loodud sarjas tuleb loo kirjutamisel teha siiski mööndusi, et massid suudaksid sarja kergesti jälgida ja ei satuks segadusse moraalselt ambivalentsetest tegelastest või keerulisest sündmustikust. Mida rohkem on Baginski sõnul loos nüanssi, seda väiksemat vaatajaskonda see huvitab.
Kuna suur osa «The Witcheri» publikust moodustavad ameeriklased, kellel on heast ja halvast üsna lihtsakoeline arusaam, tuleb sellega Baginski sõnul arvestada. Aastaid tagasi töötas produtsent tegemata jäänud Teise maailmasõja aegse ajaloofilmi «Hardkor 44» kallal ning mõistis seda välismaal esitledes, kui keeruline on ameeriklastele selgitada Varssavi ülestõusu poliitiliselt keerulisi asjaolusid.
«Üritasin selgeks teha, et Saksamaa okupatsioonivõimu vastu oli ülestõus, aga teisel pool jõge olid venelased, ja sakslaste poolel olid ka sõdurid Ungarist või Ukrainast. Ameeriklaste jaoks oli see arusaamatu ja liiga keeruline. Nad on üles kasvanud teistsuguses ajaloolises kontekstis, kus kõik oli väga selge: Ameerika on alati hea ja kõik teised on pahad. Ja mingeid keerukusi selles kuvandis ei ole.»