Eesti ballett sündis sõna- ja muusikateatri rüpes ning nende kütked on endiselt tugevad. Ei meenu ühtki teist maad, kust balletist oleks võrsunud nii palju näitlejaid, muusikuid, draama- ja ooperilavastajaid. Nüüd oleme tunnistajaks veel ühele sellisele muundumisele baleriinist musitseerivaks etenduskunstnikuks – lavastusega «Läbimäng» esitles oma laulude esikalbumit Triinu Upkin.
Tellijale
Nädala lavastus ⟩ Laitmatu kehalisus ja kohalolu Triinu Upkini lavastuses «Läbimäng»
Lavastus on üles ehitatud laulukontserdi peaproovina, mille vältel artist omaloodud laulude vahel püstijalakoomiku stiilis räägib veidi iseendast ja oma karjäärist, tehes seda mitte ainult sõnadega, vaid baleriinile kohaselt ka liikumisega.
Nagu lavastusproovis ikka, toimub tegevuskatkestusi, et suhelda muusikutega (Rain Rämmal, Jaan Jaanson, Kaarel Liiv ja Eno Kollom), valgustajaga (Priidu Adlas) ja mitut rolli (lavapartnerit, repetiitorit, austajat, koreograafi) kehastava meestantsijaga (Marcus Nilson).