VAATA REKLAAMKLIPPI Selline näeb välja 15 miljonit maksnud telesari Estonia hukust

Kultuuritoimetus
Copy
Eesti osalusega TV-draama «Estonia» valiti septembris toimuva Toronto rahvusvahelise filmifestivali (TIFF) «Primetime» programmi.
Eesti osalusega TV-draama «Estonia» valiti septembris toimuva Toronto rahvusvahelise filmifestivali (TIFF) «Primetime» programmi. Foto: kaader seriaalist

15,4 miljoni euro suuruse eelarvega teleseriaal «Estonia», mis räägib parvlaeva Estonia hukust, sai esimese reklaamklipi. Seriaali näol on tegemist seni suurima Telia Põhjamaa ja Baltikumi ettevõtete koostöös valminud projektiga. «Estonia» valiti Toronto rahvusvahelise filmifestivali (TIFF) «Primetime» programmi ja Eestis esilinastub see eksklusiivselt Telia Inspira telekanalis oktoobris.

Kaheksaosalise seriaali «Estonia» võtted toimusid Soome (Fisher King), Eesti (Amrion), Rootsi (Kärnfilm) ja Belgia (Panache Productions) koostöös. Seriaal vaatleb õnnetuse asjaolusid läbi eri tegelaskujude. Lugu algab päästjatega merel ning liigub laeva meeskonnaliikmete ja reisijateni. Oma lugu on rääkida pääsenutel, pereliikmetel, poliitikutel ja ajakirjanikel. Seriaali lõpposas näeme uurimiskomisjoni lõppraportit ning vastukaja sellele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles