INTERVJUU Olari Elts: «Macbeth» on ehitatud Sumera tellistest

Martin Ehala
, Fookuse toimetaja
Copy
Olari Elts sõnas, et «Macbethi» lavastuse puhul on muusika roll pigem lähemal wagnerlikumale muusikateatrikäsitlusele.
Olari Elts sõnas, et «Macbethi» lavastuse puhul on muusika roll pigem lähemal wagnerlikumale muusikateatrikäsitlusele. Foto: Eero Vabamägi

Jaanuaris esietendunud Eesti Draamateatri ja ERSO ühisprojekti «Macbeth» hakati peaaegu kohe aasta lavastuseks kutsuma, justkui oleks selle lavastusega aasta juba läbi saanud.

Äsja sai dirigent Olari Elts ereda ja mitmekülgse hooaja ning lavastuse «Mac­beth» muusikalise kujundamise eest helikunsti sihtkapitali aastapreemia.

Teatrikülastaja saab «Macbethist» kordumatu elamuse ja võibolla ei peagi juurdlema, kuidas Lepo Sumera muusika ja William Shakespeare’i tekst üheks tervikuks sulatati. Kuid selles on kaugelt enam loomingut, kui lihtne sõnapaar «muusikaline kujundamine» aimata laseb.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles