Eesti kunstioksjonitel tagab müügiedu kvaliteetne oksjonikataloog, milles peab olema haruldusi ja muuseumikogu kvaliteediga töid, samuti lojaalne ja lai kliendibaas.
Sügisene kunstiostuhoogtöö on selleks korraks läbi. Kuus suuremat oksjonikorraldajat (Allee, E-Kunstisalong, Haus, Osta Noort Kunsti, Vaal, Vernissage) pidasid sel sügishooajal maha 12 päeva kunstioksjoneid. Neile lisandus juba suvel Kuressaares peetud esimese oksjoniga Eesti Kunstioksjonid, kel ka sügishooajal toimus esimene, vaid internetis aset leidnud graafikaoksjon. Kokku oli neil 13 oksjonil pakkumisel 904 teost. Kaheteistkümne pikemalt tegutsenud oksjoni pakkumiste alghinnad olid kokku 3,17 miljonit eurot.
Neist enam kui üheksasajast jäi müümata 20 protsenti ehk 181 teost, mis tähendab, et 723 leidis endale uue omaniku enampakkumiste käigus ja nii mõnigi veel neile järgnenud galeriimüügil. Samuti 20 protsenti teostest leidis omaniku alghinnaga, mis näitab, et senist hoogu kunstiturul sees ei ole, kuigi lõppkokkuvõttes on tulemused korralikud. Müümata teoste osakaal kõneleb ennekõike kataloogi kvaliteedist ning alghinnaga müüdud teoste osakaal pakkumiste konkurentsist või siis selle puudumisest. Mõlemal on igal juhul arenguruumi.